pavlix

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Problémy s cestovaním indickou železnicou

preľudnenosť versus turizmus
Je koniec januára a tu v Indii vrcholí turistická sezóna. Napriek tomu bolo pre mňa dosť nepríjemným zistením, že cesta vlakom po Indii vôbec nebude jednoduchá. Oficiálny web indických železníc indianrail.gov.sk ma dostal zo sladkého sna, ktorý som bol pripravený snívať na nejakej 15 hodinovej ceste do 500 km vzdialeného mesta v 3. triede spolu s ďalšími, asi tak 150 cestujúcimi narvatými v jednom vagóne. Omyl. Lístky sú vypredané a podľa toho čo neochotne udáva spomenutý server tak situácia ostane rovnaká aj o dva týždne. Jednoducho India v pohybe. Na tom by nebolo nič zlé. Preto tu majú na cestu vlakom rôzne kvóty. General quota, woman quota, military quota a dokonca akúsi cirkusantskú quotu pre nejakých pokútnych umelcov. Samozrejme existuje aj foreign turist quota kam smerovali moje nádeje. Opäť omyl...over limit a máte šancu sa zapísať na waiting list a čakať či si to pred Vami nejaká menšia indická dedinka, resp. turistický zájazd s tou cestou predsa len nerozmyslí. Jednoducho miliarda ludí a plno teplomilných turistov hľadajúcich vzrušenie je tu v Indii cítiť na každom rohu...poletím lietadlom

India | stály odkaz

Komentáre

  1. pripomina mi to socialisticke casy
    fronty na banany, pomarance, ....

    proste nostalgia :)
    publikované: 23.01.2006 21:09:06 | autor: dmiba (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. tak to vyzera
    ked dopyt mnohonasobne prevysuje kapacitu...
    publikované: 24.01.2006 08:24:28 | autor: lulla (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. a na streche vagona nebolo miesto?
    a este neviem ci lokomotivy su parne, diesel, alebo elektrika (magnet.poduska?)
    publikované: 25.01.2006 20:49:16 | autor: pyxo (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014